Waardering van Vincent van Gogh, locatie Stationsweg - Venray op 13 december 2019

1.3
  • Persoonlijkheidsstoornissen

Ben er aangemeld omdat ze een expertise zouden hebben met persoonlijkheidsproblematiek en de wachttijden redelijk zouden zijn. Eenmaal aangemeld krijg je een brief dat ik in Venlo pas met 4 maanden een intake kan krijgen en in Weert met 8 maanden. Op de site staat dat dit gemiddeld 6 weken zou zijn in Venlo en zelfs maar 1 week in Weert. Dat dit geschat en gemiddeld is snap ik. Maar deze verschillen vind ik echt niet kunnen. Als ik dat aankaart telefonisch zeggen ze bij aanmelding daar zelf niets in te kunnen veranderen. Echt ongelooflijk. Ik hoop echt dat ze goed zijn maar al mijn vertrouwen is nu al weg.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Vincent van Gogh, locatie Stationsweg? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.