Waardering van Vitaalpunt, locatie Amsterdam - Amsterdam op 15 november 2016

• Meniscusletsel

Door het multidisciplinair revalidatie traject heb ik inzicht gekregen hoe mijn chronische kniepijn is veroorzaakt en is gezamenlijk een plan opgesteld om dit aan te pakken. Juist die samenwerking en het afstemmen van de behandeling op wat ik nodig had, heb ik erg kunnen waarderen. Hierbij ging men gezien mijn persoonlijke omstandigheden net een stap verder met een geweldig eindresultaat. Kon ik eerst geen nacht gewoon slapen of nog geen half uur wandelen zonder pijn, laat staan werken en daarvoor met de auto onderweg. Nu kan ik eigenlijk alles weer en heb zelfs weer mijn geliefde sport kunnen oppakken! Dank aan alle betrokken medewerkers voor wat ze voor me gedaan hebben, zonder hen was het me nooit gelukt!

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Vitaalpunt, locatie Amsterdam? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.