Waardering van Vitaalpunt, locatie Amsterdam - Amsterdam op 13 februari 2013

8.7

Na een jarenlange zoektocht naar de oorsprong van mijn depressieve klachten ben ik via tal van therapieën en pillen terecht gekomen bij Vitaalpunt in Amsterdam. Ik heb altijd het geloof gehad dat mijn klachten meer aan de oppervlakte lagen alleen had ik de ‘tools’ niet om er mee om te gaan. De visie van Vitaalpunt dat lichaam en geest zeer met elkaar verbonden zijn en dat veel problemen ook zonder medicatie goed te behandelen zijn spraken mij erg aan zijn we met drie haalbare doelen een 20 weeks traject ingedoken. Al na één maand voelde ik verandering in mijn dagelijkse gedrag en de angst om de multidisciplinaire therapeuten na 5 maanden los te moeten laten ging geleidelijk over in een ‘nieuw’ gevoel van rust en zelfvertrouwen. Kortom, als je er echt klaar voor bent om de strijd met jezelf constructief anders aan te pakken moet je naar Amsterdam want daar reisde ik 2x per week fluitend voor heen en weer want zelfs de rit op zich werd onderdeel van de therapie!

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Vitaalpunt, locatie Amsterdam? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.