Waardering van Woonzorgnet, locatie Redichem - Renkum op 20 augustus 2020

• N.v.t.

7.0
  • Autisme

Ik heb soms het idee dat ik 'vergeten' wordt in de weken dat mijn vaste begeleider er niet is; ik ben niet iemand die veel hulp vraagt dus soms vergeten ze dat ik er ben (Is ook aangegeven meerdere keren.) of vergeten ze afspraken na te komen. Ook heb ik minder tijd van medewerkers dan volgens mijn zorgplan geboden hoort te worden, dit wegens medewerkers die weggegaan zijn en vervolgens niet vervangen zijn. De tijden dat ik wel een medewerker zie is er geen probleem, mensen zijn vriendelijk. Qua pand: Er is veel onderhoud dat gedaan moet worden. Het pand is oud en voldoet niet meer aan de vereisten van deze dag; ook zijn er veel verschillende soorten kamers in verschillende groottes. Er wordt echter niet veel aan gedaan, gezien we zouden verhuizen. Dit gaat echter niet meer door, maar de problemen blijven liggen.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Woonzorgnet, locatie Redichem? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.