Waardering van Yes We Can Clinics - Waalre op 3 januari 2018

8.2
  • Depressie

Afspraken:Over het algemeen, zodra er iets afgesproken wordt met de instelling/een werknemer dan worden die afspraken zo snel mogelijk nagekomen op een enkeling na. Alhoewel er wel een paar afspraken, ook op mijn adviesbrief, over mij werden gemaakt zonder mijn eigen invulling, en zonder er over te horen te hebben gekregen.Behandeling:De behandeling verliep uitstekend, Ik heb veel feedback kunnen ontvangen vanuit veel verschillende hoeken. Soms viel het voor dat er een plotselinge wisseling werd gemaakt van counselor/behandelaar, maar, daardoor kon ik vaak ook feedback te horen krijgen die ik anders niet had gehad.Behandeling Werknemers:De omgang met de werknemers kwam van beide kanten af. Zolang dat er respectvol met hen werd omgegaan, hadden zij ook nooit een probleem met ons. Ze stonen meestal klaar als je een probleem had, en vonden het ook fijn om gewoon een gesprekje aan te gaan. Deze persoonlijke aanpak heeft mij veel goeds gedaan.Informatie:De omgang van informatie in de kliniek was niet altijd even goed. Soms worden er bepaalde dingen niet, of te laat aangegeven. Maar over het algemeen ging het goed, en werden we ver van te voren ingelicht als er iets aan de hand was, of als er een verandering in het programma werd gemaakt.Luisteren:Luisteren was een puntje wat zowel iedereen in de kliniek goed kon, zowel de fellows als het personeel. Zolang dat ik met een respectvolle toon iemand benaderde, namen zij ook met genot de moeite om naar mijn verhaal te luisteren.Accommodatie:Het pand werd zer goed onderhouden, de kamers waren comfortabel en de bedden lagen nog beter dan degene waar ik thuis in slaap. Als er iets is wat ik mis in de kliniek is het wel de comfortabele banken, stoelen, bedden etc. Overal heb ik bij YWCC een goede ervaring gehad, en ben ik zeer tevreden met hoe ik daar ben behandeld, enhoe ik het daar heb opgepakt. Zolang dat alles van twee kanten kwam, liep alles goed. En wanneer iets niet goed liep dan was daar meestal vanaf mij ook een groot aandeel in.

Reactie van/namens GGZ Yes We Can Clinics - Waalre

Beste fellow, onwijs bedankt voor je mooie cijfer en de uitgebreide uitleg van je feedback. Groetjes Team Yes We Can Clinics

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Yes We Can Clinics? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.