Yes We Can Clinics

GGZ

Waardering van Yes We Can Clinics - Waalre op 13 september 2021

Depressie

Het 7 weken traject mag meer aandacht aan besteed worden, ik wist vaak pas 5 seconden van te voren dat ik dingen had zoals week 10, mensen, communicatie kan beter. Coaches mogen meer tijd maken voor fellows, ze zijn altijd wel druk bezig of met iemand in gesprek. De nazorg locaties zijn vrij.. lastig te bereiken Er mag meer informatie worden gegeven over meetings, IPV alleen de YWC meetings + de YWC meetings zijn ook niet altijd bereikbaar. Ook meer informatie over de reiskosten en vergoedingen van de zorgverzekeraar. Ik ben wel blij dat ik het traject heb mogen doorlopen en het is het ook echt waard, 7 of 10 weken, ik ben dankbaar!

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Yes We Can Clinics? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.