Yes We Can Clinics

GGZ

Waardering van Yes We Can Clinics - Waalre op 13 september 2021

Depressie

Ik ben heel erg tevreden over yes we can. De eerste weken zijn erg lastig, maar er stond wel altijd iemand klaar op momenten dat het nodig was. Het is allemaal ontzettend goed geregeld en over alles is nagedacht. De confrontatie met je eigen gedrag en de confrontatiebrieven die je krijgt van je omgeving helpen enorm. De medewerkers van yes we can zijn op de juiste momenten betrokken en behulpzaam, maar ook confronterend of streng. Je krijgt hierdoor veel inzichten. Ook vooral de contacten die je weer op leert te bouwen in die 10 weken zijn enorm helpend voor je herstel. Daarnaast is de structuur en regelmaat die je daar weer opbouwt ontzettend fijn en doordat je dit al 10 weken vol hebt moeten houden wordt het makkelijker thuis.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Yes We Can Clinics? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.