Waardering van Yes We Can Clinics - Waalre op 25 oktober 2020

9.5

Ik ben zeer tevreden over Yes We Can! Ben tevreden over het hele proces, de communicatie (afspraak is echt afspraak), de helderheid over het traject, de hulp voor mijn zoon en vooral om te merken hoe goed het nu met hem gaat. Het totaalconcept vind ik steengoed. Zowel de jongere, de ouders en de rest van het gezin (iedereen ouder dan 12 jaar) worden meegenomen in het traject. Dat vind ik erg sterk.  Er is nazorg voor de jongere (10 weken 2 dagen per week) en ouders (iedere week digitaal). Naderhand kan de jongere naar een Yes We Can meeting. Niet alleen de jongere krijgt een spiegel voorgehouden, ook de ouders in de oudersessies (draait veelal om communicatie). In ieder contact met Yes We Can merk je de gedrevenheid en betrokkenheid van de medewerkers. Ik raad Yes We Can zeker aan wanneer je het voor je kind echt niet meer ziet zitten!

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Yes We Can Clinics? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.