Waardering van Yes We Can Clinics - Waalre op 6 augustus 2018

9.2
  • Depressie

Ik heb YWCC als een vertrouwde en fijne omgeving ervaren. Mijn eerste weken waren verschrikkelijk maar heb ontzettend veel steun gekregen wat ik als prettig ervaarde. Ik heb een ontzettend goede en lieve behandelaar gehad die op de juiste momenten erg confronterend was waardoor ik mezelf heb 'ontmoet' en een nieuwe ik heb mogen creëren met behulp van haar inzichten, kennis, hulp en steun. Ook de jongeren coaches zijn als broers en zussen. Lief, behulpzaam, zorgzaam, streng, rechtvaardig, confronterend maar ze zijn er altijd voor je. De counselors weten precies wat ze doen en prikken zo door je heen waardoor je je eigen gedrag in gaat zien. Ik heb heel veel gehad aan YWCC. Ik mis YWCC echt onwijs, zou zo weer terug gaan alleen al voor al die liefde, warmte en onvoorwaardelijke steun! De nazorg vind ik echter wel erg nalatend, dit had van mij meer therapie gericht mogen zijn.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Yes We Can Clinics? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.