Yes We Can Clinics

GGZ

Laan van Diepenvoorde 32 5582 LA Waalre

Waardering van Yes We Can Clinics - Waalre op 6 december 2018

Verslavingen

In het begin was ik bang voor waar ik in terecht zou komen. Maar vanaf het moment dat ik binnenliep was ik zo fijn en warm ontvangen met open armen. Er werd me zoveel hulp en steun aangeboden, wat ik daarvoor niet veel heb gekend. In de groepssessies werd ik geconfronteerd met mijn eigen gedrag. Ik werd hier bewust van en ging hier ook mee aan het werk. De counselors, coaches, mijn behandelaar en de fellows hebben me zo geholpen in dit traject in Yes We Can. Zonder hun zou het me niet gelukt zijn om nu in herstel te zitten. Er werd goed voor me gezorgd en er werd veel rekening gehouden met mijn epilepsie. Ik ben Yes We Can heel dankbaar voor alles wat jullie voor me hebben gedaan en nu bij de nazorg ook aan het doen zijn.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Yes We Can Clinics? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.