Waardering van Yes We Can Clinics - Eindhoven op 7 januari 2019

5.7
  • Psychische problemen

Naast alle positieve geluiden die er te melden en te vinden zijn mis ik de kritische kanttekening. Als ouders/systeem zijnde kom je namelijk óók in een ontzettend zwaar en pijnlijk proces, een emotionele rollercoaster. Dit is voorafgaand aan het traject niet goed in te schatten. Eenmaal in het proces vind ik dat dáár te weinig begeleiding in is. Ook kan je inderdaad zoals steeds wordt gezegd altijd naar Eindhoven bellen en is daar makkelijk iemand bereikbaar. Maar voor je de juiste persoon aan de lijn hebt ben je zo weer wat dagen verder. In onze situatie was dit zeer onwenselijk, werd de druk thuis erg hoog en de tijd in de kliniek te kort. Afspraken hierover zijn bij ons ook enkele keren niet nagekomen.Om toch ook positief af te sluiten. De oudersessies en het contact met andere ouders is heel erg prettig. Het huiswerk is goed te doen, uit een mooie en duidelijke map. De locaties zijn super netjes. En de medewerkers allemaal even vriendelijk.

Reactie van/namens GGZ Yes We Can Clinics - Eindhoven

geplaatst op 7 januari 2019

Beste ouder/verzorger,

Hartelijk dank voor uw feedback. We zijn altijd bezig om onze dienstverlening beter te maken. Uw opmerkingen zijn hiervoor erg belangrijk. We vinden het jammer dat u de behandeling van uw zoon of dochter bij Yes We Can Clinics zo heeft ervaren. Mocht u nog vragen hebben of wat dieper ingaan op uw tijd met Yes We Can Clinics, kunt u ons altijd bereiken op 040 211 0311.

Met vriendelijke groet,

Team Yes We Can Clinics

Bent u of werkt u voor Yes We Can Clinics? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.