Waardering van Yes We Can Clinics - Eindhoven op 10 december 2018

8.7
  • Depressie

Onze dochter is vanwege depressie in de kliniek gegaan. Haar opname is bijna ten einde dus hoe het in de toekomst gaat, dat moeten we afwachten. Maar wat  heeft ze al een hoop stappen gezet! In de 9 weken dat ze bezig is geweest heeft ze al zo veel geleerd en zoveel stappen gezet. En ook wij als ouders worden heel goed begeleid. Er wordt van ouders wel verwacht dat je afstand neemt, dat is lastig maar ik kan nu zeggen dat het fijn was en nodig was. Yes We Can geeft ons onze dochter terug en daar zijn we dankbaar voor. Er wordt tijdens de opname constant ingespeeld om de persoonlijke ontwikkelingen van dat moment en waar nodig bijgesteld. Dat is fijn om te horen. Het leren gaat echt 10 weken door. Tot op de laatste dag leren de kinderen. De hele dag zijn ze in een oefenomgeving. Een opname is per definitie heftig, maar ik ben dankbaar dat mijn dochter deze kans heeft gekregen.

Bent u of werkt u voor Yes We Can Clinics? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.