Waardering van Yes We Can Clinics - Eindhoven op 4 mei 2016

8.8
  • Eetstoornissen

Wij als ouders hebben ontzettend veel aan ywc gehad. Na vele jaren hulpverlening voor onze dochter wat weinig resultaat opgeleverd heeft. Is UWV echt een totaal andere aanpak voor haar en voor ons geweest. Er is begrip voor haar geweest waar de problemen nu eigenlijk echt vandaan kwamen, maar ook een spiegel voorgehouden om haar eigen aandeel te kunnen zien in het gedrag en wat dat met de ander doet. Maar bovenal ook ontzettend veel handvatten om weer verder te kunnen en ook weer op terug te grijpen als het even wat minder gaat. Wij zijn super trots op onze dochter hoe ontzettend hard zij gewerkt heeft daar aan haarzelf. Wijzelf hebben veel gehad aan de ouder counselors en de werkmap met de opdrachten die we daarin moesten maken. Een goede manier om ook zelf in de spiegel te kijken naar de manier waarop je je kind opvoed en hoe het net iets anders zou kunnen.Je leest het wel zijn echt ontzettend blij dat we deze kans hebben gekregen en kunnen weer op een gezonde manier verder met elkaar!Het is niet zo dat je alleen maar een verslaving moet hebben bij ywc. Ook gedragsproblemen zijn goed te behandelen in deze kliniek.Wij hopen dan ook dat Ywc in Nederland meer ruimte krijgt om verder te ontwikkelen en wat centraler te bereiken is.

Bent u of werkt u voor Yes We Can Clinics? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.