Waardering van Yes We Can Clinics - Waalre op 7 oktober 2020

9.5
  • Verslavingen

Wij zagen als ouders nauwelijks nog toekomst voor en met ons kind, we waren volledig vastgelopen in ongeveer alles. Gelukkig was daar YWC. Van Intake tot en met thuiskomst, perfect georganiseerd, eindelijk de juiste hulp en ondersteuning voor ons kind (en ook voor ons als ouders). YWC was een zware, maar super mooie reis met veel nieuwe inzichten voor kind en ouders. Wat heeft ons kind hard gewerkt en wat zijn we trots (ook op alle andere dappere fellows!). Dankbaar zijn wij iedereen bij YWC. Door de confronterende gesprekken, de wijze lessen, de persoonlijke & open gesprekken en al jullie aandacht en respect heeft ons kind zichzelf weer ontdekt waardoor ze verder kan. Voor iedereen die twijfelt, gaan!

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Yes We Can Clinics? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.