Waardering van Yes We Can Clinics - Waalre op 2 oktober 2018

9.2

Zowel mijn dochter van 15 jaar als ik kijken heel positief terug op de YWCC periode. Vanaf de kennismaking t/m de nazorg worden zowel de verslaafde als de (bonus-) ouders op een respectvolle, begripvolle en zeer deskundige manier begeleid. Je doet het zelf, maar je staat niet alleen. Soms is het confronterend, maar wel altijd veilig. Het is ongelofelijk om te zien waar we stonden en waar we nu staan. In een relatieve korte periode, door de intensieve aanpak, hebben we veel geleerd en is er veel veranderd. We hebben met z’n allen een nieuwe start gemaakt en hebben tools meegekregen waar we nog lang mee vooruit kunnen. De 2 belangrijkste pluspunten van YWCC vind ik de psychologische begeleiding tijdens het afkicken en het netwerk van fellows waarop mijn dochter nu een beroep kan doen. We zijn erg dankbaar dat YWCC op ons pad is gekomen en we kunnen ieder kind die worstelt met een verslaving een behandeling bij YWCC aanraden!

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Yes We Can Clinics? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.