Yulius, locatie Boerhaavelaan

GGZ

Boerhaavelaan 2 2992 KZ Barendrecht
Deze locatie is onderdeel van Yulius

Waardering van Yulius, locatie Boerhaavelaan - Barendrecht op 10 januari 2018

Ik heb eerder bij de groep Eclips gezeten, geen fijne ervaring, daarna bij de Solar, was wel heel positief. Ik ben door de Solar heel erg vooruitgegaan en ben door hun help ook makkelijker naar begeleid wonen gegaan. Tijdens mijn begeleid wonen is een ex-vriendinnetje (die ik heb leerde kennen op Solar), geplaatst op Eclips en in de zomermaanden raakte ze erg obsessief wat ik aankaartte bij de Eclips, waar ze niet op reageerden maar het wel naar moeders terugkoppelden. Ik vind dat de Eclips steken heeft laten vallen door mij verantwoordelijk te maken voor hun cliënte, door haar op te halen en weg te brengen naar de Eclips, ik moest met haar afspraken maken, maar dat lukte niet goed. De Eclips had mij moeten contacteren ipv mij verantwoordelijk voor haar te maken. Toen het echter te ver ging met haar obsessie, heb ik het contact verbroken en weer aangekaart tegen de Eclips, die net alsof deden alsof ik gek was en het nooit had aangekaart. Ik vind dat zij steken hebben laten vallen..

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Yulius, locatie Boerhaavelaan? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.