Waardering van Dr. Kuypers Kliniek, Hand- en polscentrum Noord-Holland - Hoorn op 28 januari 2019

8.7
  • Bindweefselaandoeningen

De totale ervaring van binnenkomst tot behandeling is zeer goed te noemen. Een minpunt was dat de handtherapeute niet beschikbaar was waardoor ik een week later pas een spalk kon laten aanmeten. (Heb deze behandeling eerder gehad in ander ziekenhuis en daar is toen gewezen op het belang van het onmiddellijk dragen van de spalk. Verschil van inzicht?). Daarnaast zou ik 2 weken na de behandeling telefonisch benaderd worden voor nazorg gesprek, dit heeft echter nooit plaats gevonden. En wat mij negatief opviel was de rekening die ik via de zorgverzekering kreeg. Bij dezelfde behandeling (in ander ziekenhuis en 4 jaar geleden) betaalde ik minder dan de helft van wat er nu in rekening is gebracht. Kan niet zo goed plaatsen of dit gewoonweg het duurder worden van de zorg is of dat dit een andere oorzaak heeft.

Bent u of werkt u voor Dr. Kuypers Kliniek, Hand- en polscentrum Noord-Holland? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.