HandsOnCare Rozendaal

Handcentrum en polscentrum

Rosendaalselaan 30 6891 DG Rozendaal
Deze locatie is onderdeel van HandsOnCare

Waardering van HandsOnCare Rozendaal - Rozendaal op 12 december 2021

Uitleg

Voor- en nadelen

Samenwerking

N.v.t.

Na bemiddeling van Achmea Zilveren Kruis ben ik bij Dr Theuvenet (HandsOnCare) in Rozendaal terecht gekomen. Er was voor mij op korte termijn niet mogelijk om een afspraak in mijn omgeving te maken. Heb lang met een ontsteking in de pees van mijn hand rondgelopen. ( ziekte van de Quervain.) Handtherapie hielp me niet. Dr Theuvenet een heel vriendelijke, rustige en kundig arts, heeft me na een behandeling in een keer van mijn erge pijnen af kunnen helpen. Had veel vertrouwen in Dr Theuvenet en dat is ook gebleken. Eindelijk na 1 jaar van de pijn af! Zeer vriendelijk personeel ook aan de balie. Je voelt je er gelijk thuis en welkom. De koffie staat voor je klaar. Bedankt Dr Theuvenet! Kom zeker terug als de handproblemen terugkomen en rijd er zeker wel weer voor naar HandsOnCare te Rozendaal.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor HandsOnCare Rozendaal? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.