Waardering van Xpert Clinics Hand & Pols Hilversum - Hilversum op 5 september 2019

2.0

Arts was gehaast, luisterde niet naar mijn pijnklachten, deed het af alsof dit nooit eerder was voorgekomen. Zenuwpijn tgv operatie onder bloedleegte, contra-indicatie om bloedheet toe te passen is Renault en primair lymfoedeem, welke ik beide heb. Hij heeft mij voor de operatie niet geïnformeerd dat hij bloedleegte zou gaan toepassen.Vervolgens bij 2e operatie dit duidelijk tegen hem gezegd dat ik geen bloedleegte mag hebben, arts zei dat hij hier nog nooit van gehoord had(..vind ik heel vreemd dat een arts de risico's van een procedure niet weet!). Toch zei hij me toe dit niet te zullen doen, ook geen afsluitend bandje om mijn vinger, toch deed hij dit tijdens de operatie. Vervolgens heb ik nu wederom enorme zenuwpijn en zwelling op de plaats waar hij dat bandje gezet heeft. Tevens tijdens consult wees hij zijn medewerker de les in mijn bijzijn wat erg ongemakkelijk was.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Xpert Clinics Hand & Pols Hilversum? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.