Waardering van Xpert Clinics Hand & Pols Hilversum - Hilversum op 20 februari 2021

• Botbreuken

De artsen en therapeuten van xpert kijken anders naar een hand, pols, vinger dan de reguliere zorg. Ze denken aan alles, er wordt gekeken vanuit het perspectief van de patiënt. Zelf op de deur van het toilet staat aan welke kant de toiletrol hangt. Alleen iemand die iets aan zijn hand of arm heeft, weet dat je daar tegenaan loopt. Maar het allerbelangrijkste is nog dat ze goede resultaten bereiken, ook bij mensen die al hadden opgegeven. De arts die mij helpt is bedreven en ik denk wel, een van de beste in zijn vak. De overige edewerkers zijn vriendelijk en ik voel me echt begeleid in mijn proces. Dit geeft me veel vertrouwen in een goede afloop. Mijn hand is daar letterlijk in goede handen.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Xpert Clinics Hand & Pols Hilversum? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.