Waardering van Xpert Clinic Hilversum - Hilversum op 11 augustus 2015

• Peesontsteking

Er kwam een smsje ter herinnering aan de afspraak, wat ik heel attent vond! In de kliniek werd ik snel en heel vakkundig geholpen op een heel duidelijke manier met simpele oplossingen waar ik nu al veel baat bij vind. Geen intake gesprek, gaan foto's, maar duidelijk met een de klacht aan gepakt en verholpen, klasse!

Reactie van/namens Handcentrum en polscentrum Xpert Clinic Hilversum - Hilversum

Beste meneer, mevrouw,

Wat goed om te horen dat u zo positief bent over onze kliniek. Wij doen altijd ons uiterste best om onze patiënten snel en professioneel te helpen. Dank u wel voor het delen van uw positieve ervaring.

Met vriendelijke groet, Xpert Clinic Hilversum ^LA

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Xpert Clinic Hilversum? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.