Waardering van Xpert Clinics Hand & Pols Hilversum - Hilversum op 9 september 2020

5.7

Poli prima ontvangen. Arts vriendelijk en op zich goed uitgelegd. Operatie in principe ook netjes verlopen. Herstel alleen niet. En hier gaat het dan mis! Bereikbaarheid met complicaties is slecht. Is een telefoniste die je eigenlijk niet verder helpt. Ontsteking in de hand en er zou terug gebeld worden. Niet gebeurd! Uiteindelijk dag later arts belt terug. Zelf inmiddels naar huisarts geweest. Antibiotica gekregen. Arts xpert gesproken en week daarop afspraak gemaakt. Arts zegt dat er nog een paar dagen antibiotica extra genomen moet worden, en dan 2 dagen later weer terug komen. Nu was ik in Hilversum, volgende afspraak moet je weer naar Zeist. je gaat van hot naar her bij deze kliniek. Op de vraag aan de specialist, waar moet ik naartoe bellen om de afspraak eventueel af te zeggen? Was het antwoord, dat hoeft niet dan kom je gewoon niet! Huh? oftewel het maakt mij niet uit of je komt, ik krijg dan toch wel mijn geld! Dit wekt niet echt vertrouwen! dus klaar hier!

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Xpert Clinics Hand & Pols Hilversum? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.