Waardering van Xpert Clinic Velp - Velp op 14 september 2020

• Carpaletunnelsyndroom

Ik was eerst in behandeling bij rijnstate waar ik mij een nummer voelde en waar ik een beknopte uitleg kreeg. Op mijn vragen kreeg ik vaak te horen dat weten we niet. Ik las de ervaringen op het internet over xpert kliniek die zeer positief waren. Ik ben nu aan mijn rechter hand geholpen door het xpert kliniek en het was een fijne ervaring. Goede uitleg een luisterde oor en antwoorden op mijn vragen en een zeer vriendelijke arts die mij meteen een geruststellend gevoel gaf. ook de medewerkers van de fysiotherapie waren zeer vriendelijk en creatief in het bedenk van opties om mijn linkerhand waar ik nog aan geholpen moet worden te ondersteunen zodat ik tot de volgende operatie minder klachten kon hebben. Ik ga met veel vertrouwen de operatie Voor mijn linker hand te gemoed. Bedankt xpert kliniek een dikke 10 met een duimpje omhoog.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Xpert Clinic Velp? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.