Xpert Clinics Hand & Pols Venlo/Tegelen

Handcentrum en polscentrum

Bongerdstraat 227 5931 NE Tegelen
Deze locatie is onderdeel van Xpert Clinics Hand & Pols

Waardering van Xpert Clinics Hand & Pols Venlo/Tegelen - Tegelen op 11 oktober 2018

Uitleg

Voor- en nadelen

Samenwerking

Botaandoeningen

Nadat ik al meer dan een jaar in de ziektewet zat en zich tig artsen over mijn geval gebogen hebben ben ik uiteindelijk ten einde raad naar de Xpert kliniek gegaan. Het is bijna niet te geloven maar na 5 minuten werd de diagnose gesteld. Ik was doodsbang voor een operatie, ben nog nooit geopereerd in mijn 50 jarig bestaan maar vanaf de binnenkomst in de kliniek werd ik helemaal gerust gesteld, iedereen was vriendelijk, het hele team perfect op elkaar ingespeeld en iedereen was ontzettend vriendelijk en wekte vertrouwen op. Hierdoor werd ikzelf ook heel rustig en onderging alles heel gelaten. Ook de nazorg was perfect geregeld. Wat een verschil met een "normaal" ziekenhuis. Van mij krijgen zij een dikke 10!

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Xpert Clinics Hand & Pols Venlo/Tegelen? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.