Xpert Clinics Hand- en Polszorg Rotterdam

Medisch specialistische zorg

uit 616 waarderingen

719 resultaten voor je selectie:

De sortering wordt niet beïnvloed door de zorgaanbieder. Lees meer.
27 januari 2023 - Geplaatst door de redactie

Er is voldoende kennis van zaken waarover word gepraat. Alle vragen worden goed uitgelegd en je vragen worden netjes beantwoord.

9.6
19 januari 2023 - Geplaatst door de redactie

heel tevreden over de bereikbaarheid, behandeling zeer kundige artsen, geen wachttijden

16 januari 2023 - Geplaatst door de redactie

Ik weet niet maar wordt voor mij een vraag?

15 januari 2023 - Geplaatst door de redactie

mijn ervaring is uitermate positief , ik voelde me gezien en gehoord

8 januari 2023 - Geplaatst door de redactie

tot nu toe tevreden over de aangeboden zorg.

8.7
6 januari 2023 - Geplaatst door de redactie

De juiste behandeling gekregen.

23 december 2022 - Geplaatst door de redactie

Ik ben half geholpen en doorverwezen naar een andere zorgverlener die mij niet kan helpen. Toen ik daarover belde, hoe nu verder, zou ik zo snel mogelijk gebeld worden door iemand van de vestiging....

5.3
22 december 2022 - Geplaatst door de redactie

Ik ben tevreden over alle aspecten van het contact met de kliniek

9.9
21 december 2022 - Geplaatst door de redactie

Ik ben erg tevreden over de kliniek en het personeel. Geen enkel commentaar. Ik beveel deze kliniek aan iedereen die problemen heeft aan.

13 december 2022 - Geplaatst door de redactie

Het maken van afspraken niet op donderdag wordt beslist niet begrepen. De afspraken worden dan juist wel op donderdag gemaakt.

8.8
13 december 2022 - Geplaatst door de redactie

Top ervaring in de xpert kliniek in rotterdam

8.7
29 november 2022 - Geplaatst door de redactie

Waar je in ziekenhuizen weken tot maanden moet wachten kon ik hier binnen 3 dagen terecht voor het consult en binnen 3 terecht voor de operatie. Iedereen is vriendelijk en je voelt je echt geholpen.

16 november 2022 - Geplaatst door de redactie

een nette schone omgeving met aardig en kundig personeel

8 november 2022 - Geplaatst door de redactie

Er was aandacht, luisterend oor, mogelijkheid tot vragen stellen en overleg wat het meest verstandig was voor mijn situatie en behandeling

9.9
8 november 2022 - Geplaatst door de redactie

Eerste consult gehad maar wel tevreden over alle uitleg

9.7
5 november 2022 - Geplaatst door de redactie

Op tijd geholpen gelijk foto gemaakt na t consult direct naar de fysiotherapeut voor uitleg

3 november 2022 - Geplaatst door de redactie

Xpert Clinics : Direct probleem oplossend gericht met open communicatie en aangeven wat de mogelijkheden zijn van behandeling. Urgentie werd gezien en hierop werd direct geanticipeerd.

8.1
3 november 2022 - Geplaatst door de redactie

De behandeling wordt duidelijk besproken en ook wat het beoogde resultaat zal zijn. Daarnaast is er ruim aandacht voor de nazorg en wordt ook daar serieus tijd aan besteed, wat je bij veel...