Waardering van Ananz, Hospice Berkenheuvel - Geldrop op 23 mei 2020

9.2

Wij kunnen, uitdrukkelijk mede namens onze overleden vader, als nabestaanden alleen maar lof uitspreken over de aandacht en verpleging die onze vader heeft gehad in de ruim 6 weken dat hij is verbleven op Hospice Berkenheuvel. Er is in eerste plaats oog voor de persoonlijke situatie van de gast (uitdrukkelijk geen patient) en op tweede plaats ook oog voor het welzijn van de naaste familie. Er was ruimte voor flexibiliteit in het bezoek als die nodig was, in balans met persoonlijke veiligheid in coronatijd. We kijken met een zeer goed gevoel op deze periode terug. Verpleging was werkelijk top ! En daarbij willen we de verschillende zorgvrijwilligers zeker niet vergeten. Jullie hebben echt toegevoegde waarde in het hospice.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Ananz, Hospice Berkenheuvel? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.