Waardering van Avoord, hospice Marianahof - Etten-Leur op 26 juni 2019

9.2

Bij binnenkomst is er rust. Lieve medewerkers die ons door de hectische periode heen loodsen. Er is begrip, steun, medeleven maar vooral veel tijd om ons hierin te begeleiden. Onze vader werd met liefde en veel respect verzorgd, dat voelt goed.Na zijn overlijden kon hij hier blijven zodat wij dag en nacht naar hem toe konden als we dat wilden, doordat er altijd iemand aanwezig is voel je je ook niet bezwaard om dat te doen. Hierdoor krijg iedereen van de familie de ruimte om op zijn eigen manier afscheid te nemen.  Doordat iedereen zich bij de deur moet melden is de privacy goed gewaarborgd. Dit vind ik een groot pluspunt!Mijn complimenten voor verplegend en verzorgend personeel maar ook de vrijwilligers maken dat er een gemoedelijke sfeer is. Wij kijken terug op een paar bijzondere dagen waarin we op een fijne manier afscheid hebben kunnen nemen van onze vader. Diep respect voor iedereen die daar werken. Top.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Avoord, hospice Marianahof? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.