Hospice Haarlem e.o.

Hospice

Zuiderhoutlaan 10 2012 PJ Haarlem

Waardering van Hospice Haarlem e.o. - Haarlem op 3 maart 2020

Mijn moeder heeft haar laatste levensfase in dit prachtige Hospice door mogen brengen. Alle medewerkers, van verpleegkundigen, schoonmaak, huisarts, coördinatoren en niet de vergeten alle vrijwilligers waren ontzettend behulpzaam en onbeschrijflijk lief. Naast de zorg en het verzachten van de pijn die mijn moeder leed, werd ze op haar wenken bediend (lekker witlof). Maar ook wij, kinderen, kleinkinderen en mijn vader kregen veel aandacht. Hadden geen fijnere plek voor de laatste week voor mijn moeder kunnen wensen. We kregen daar alle rust en werden van zorgtaken ontzorgd, zodat wij al onze aandacht, liefde en warmte tot mijn moeder konden richten. Jammer dat het zo snel ging en ze niet langer van deze plek en mensen heeft mogen genieten. Een bijzondere plek met een onvergetelijke herinnering.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Hospice Haarlem e.o.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.