Hospice Haarlem e.o.

Hospice

Zuiderhoutlaan 10 2012 PJ Haarlem

Waardering van Hospice Haarlem e.o. - Haarlem op 14 juni 2021

Leukemie

Uit ervaringen heb ik ondervonden, dat zowel de leiding, directeur en twee coordinatoren, en alle vrijwilligers, ik alles kan bespreken. Dus alle evt. op- of aanmerkingen en complimenten geen enkel onderwerp onderwerp een taboe is. Behoudens, dat er over de medebewoners geen enkele medische gegevens medische gegevens worden uitgewisseld. Mijn algehele ervaring is, dat er een dusdanige sfeer wordt gecreëerd, dat in deze laatste fase van mijn leven, er een totale ontspanning op treedt. Uiteraard afhankelijk van de mate van de medische situatie. Ook dat ik met alle vrijwilligers een goed en fijn contact heb. Het is mogelijk, mits hun werkzaamheden het toelaten, ik hele leuke, goede, fijne en ook soms serieuze gesprekken kan hebben. Ook hele persoonlijke gesprekken over onderwerpen waar ik veel over nadenk of over pieker. Ik alle vrijwilligers, ik vind medewerkers een een beter woord, geweldig. Kortom, dit is een hele goede plek om rustig en veilig te kunnen overlijden

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Hospice Haarlem e.o.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.