Buurtzorghuis Haaksbergen

Hospice

Aaftinksweg 17 7481 VV Haaksbergen

Waardering van Buurtzorghuis Haaksbergen - Haaksbergen op 11 mei 2020

N.v.t.

Onze vader heeft enkele weken in het hospice doorgebracht. Het was zijn uitdrukkelijke wens naar deze plek te gaan in voorkomend geval mede doordat hij de boerderij destijds goed kende. Zijn ruime kamer hebben we in mogen richten met schilderijen en kunstwerken die hem dierbaar waren. Onze vader kwam op Erve Kleinsman erg tot rust in voorbereiding voor wat komen ging. Wij waren zeer onder de indruk van de vriendelijkheid, het respect en de zorg van het verplegend personeel voor zowel bewoner als bezoekers/familie (en dat in deze moeilijke tijd met beperkingen). In zijn laatste dagen/uren hebben wij veel warmte en steun ontvangen van alle verplegend personeel en dat heeft ons door die moeilijke periode van afscheid nemen geholpen. Wij hadden zelf geen betere plek kunnen bedenken.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Buurtzorghuis Haaksbergen? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.