Waardering van Zorggroep Charim, Hospice De Wingerd - Amerongen op 12 september 2011

Onze moeder heeft meer dan 5 weken in de Hospice gelegen.Ik denk niet dat ze ergens anders beter verzorgd had kunnen worden als hier. Als er al engelen bestaan dan werken ze hier. Zowel voor onze moeder als voor ons zijn de mensen van de Wingerd fantastisch geweest. Altijd een luisterend oor, nooit was er iets te veel. Als je moeder niet lang meer te leven heeft, is dat heel verdrietig maar het troost je wel te weten dat er in de medemens nog zoveel goedheid zit. En dat heeft ons veel troost gegeven. Hiervoor onze hartelijke dank, wij zullen jullie nooit vergeten.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Zorggroep Charim, Hospice De Wingerd? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.