Waardering van Zorggroep Charim, Hospice De Wingerd - Amerongen op 12 september 2011

Vanaf het eerste moment voelden wij (familie) er een warme, welkome sfeer. Mijn moeder heeft er ruim vijf weken gelegen. Ze voelde zich er veilig en goed verzorgd. Ze zei wel eens dat ze het gevoel had dat ze haar hier weer beter maakten. Ook wij werden steeds goed opgevangen. Je kon alles vragen en je kreeg overal antwoord op. De communicatie tussen het personeel is uitstekend. Als wij een verpleegster voor het eerst zagen, wist ze alles al over onze moeder en zelfs over ons. De mensen in de Wingerd werken echt vanuit hun hart. En het is daar gewoon ook zo mooi!

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Zorggroep Charim, Hospice De Wingerd? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.