Cicero Zorggroep, Palliatieve Zorg Cicero Zorghuis

Hospice

St. Brigidastraat 3 6441 CR Brunssum
Deze locatie is onderdeel van Cicero Zorggroep

Waardering van Cicero Zorggroep, Palliatieve Zorg Cicero Zorghuis - Brunssum op 12 augustus 2016

Hersentumoren

Ik ben nu al 3 maanden dagelijks op bezoek bij mijn broer(tje) van 56 jaar die een niet verwijderbare hersentumor heeft. De Heemhof is voor hem nu een veilige thuishaven geworden. Afspraken met verplegend personeel worden worden schriftelijk vastgelegd en stipt nagekomen. De behandeling is perfect, liefdevol en zoveel als mogelijk is, gericht op kwaliteit van leven. Zowel de vele vrijwilligers als het verzorgend personeel gaan met mijn broer zeer lief en zorgzaam om. Informatie is perfect. Er is altijd een luisterend oor, ook al is dat bij mijn broers afasie soms erg moeilijk. De kamer is sober doch doelmatig; de rest van het gebouw is professioneel en liefdevol ingericht. De natuuromgeving is prachtig. De patiënt staat hier centraal. Als ik een 10+ zou kunnen geven dan had de Heemhof die van mij gekregen!

Reactie van/namens Hospice Cicero Zorggroep, Palliatieve Zorg Cicero Zorghuis - Brunssum

Hartelijk dank voor uw positieve waardering. We zijn blij dat u de zorg van Heemhof ervaart zoals beschreven.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Cicero Zorggroep, Palliatieve Zorg Cicero Zorghuis? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.