Cicero Zorggroep, Palliatieve Zorg Cicero Zorghuis

Hospice

St. Brigidastraat 3 6441 CR Brunssum
Deze locatie is onderdeel van Cicero Zorggroep

Waardering van Cicero Zorggroep, Palliatieve Zorg Cicero Zorghuis - Brunssum op 30 januari 2019

Longkanker

Mijn moeder heeft 9 dagen in Brunssum mogen zijn. Alle kamers hebben een prachtig uitzicht op het bos en een vijvertje met ganzen. Voor haar raam vlogen veel vogels en dagelijks kwamen de eekhoorntjes eten in het vogelhuisje dat recht voor haar raam stond. Prachtige afleiding voor mensen die heel erg ziek zijn. De medewerkers en vrijwilligers zijn stuk voor stuk geweldige mensen. Liefdevol en zorgzaam zijn woorden die direct in mij opkomen. Alles is mogelijk, niets is teveel. Ook enorm lief voor de familie en bezoekers van hun cliënten. Wij zijn enorm blij dat onze moeder haar laatste dagen heeft door mogen brengen in de Heemhof. Op alle fronten een 10. Hartelijk dank voor alle goede zorgen, jullie zijn toppers!

Reactie van/namens Hospice Cicero Zorggroep, Palliatieve Zorg Cicero Zorghuis - Brunssum

Wat fijn om te horen dat Heemhof zo'n waardevolle bijdrage heeft kunnen leveren aan de laatste levensdagen van uw moeder; ongetwijfeld een verdrietige periode. We doen ons best om liefdevol en zorgzaam te zijn, zaken die u ook als zodanig heeft ervaren. We wensen u veel sterkt toe bij het verwerken van uw verdriet en nogmaals dank voor uw mooie woorden en het delen van uw ervaring.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Cicero Zorggroep, Palliatieve Zorg Cicero Zorghuis? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.