Coloriet - Hospice ’t Hofje

Hospice

Het Ravelijn 181 8233 BK Lelystad
Deze locatie is onderdeel van Coloriet

Waardering van Coloriet - Hospice ’t Hofje - Lelystad op 29 augustus 2019

Onze moeder heeft haar laatste 8 dagen van haar leven mogen doorbrengen in ;t Hofje."Effect van de behandeling is een niet passend cijfer, want uiteindelijk zou zij overlijden!" maar om niets in te vullen komt het waarderingscijfer naar beneden. En wij vinden het echt wel een 9+ waard.De zorg vanuit de medewerkers was geweldig, niets was te veel. Onze moeder werd gehoord, gezien, uitstekend verzorgd  en haar wensen stonden centraal.Ook de belangstelling naar ons toe als familie voelde als een warm bad.De aanwezigheid van de vrijwilligers was prettig, alleen vonden wij het soms teveel, als wij bij moeder zaten, was het niet echt nodig om dan regelmatig binnen te komen, hier had iets meer afstemming voor mogen zijn. Het werd soms als storend ervaren omdat je ook in diepgaande gesprekken gestoord werd door de goedbedoelde zorg van vrijwilligers.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Coloriet - Hospice ’t Hofje? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.