Waardering van Hospice De Bregthoeve - Schoorl op 8 oktober 2020

Mijn zus is in maart 2020 overleden in het hospice en wij, familie zijn zeer tevreden over dit hospice. We hebben ervaring met meerdere hospices en de Bregthoeve steekt er met kop en schouders bovenuit. De coronatijd maakte het voor iedereen lastig om de regels en vooral elkaar daarbinnen te blijven respecteren. En zelfs toen behielden we onze grote waardering voor het team. Het feit, dat er niet zoveel met vrijwilligers gewerkt wordt vonden we heerlijk. In een ander hospice hebben we die voortdurende 'bemoeienis' hinderlijk gevonden. Het 'eigen'appartement, waar je je gang kan gaan, ook kan blijven slapen. Binnen de gegeven omstandigheden perfect. En altijd respectvol, terwijl de directheid ook opviel. Als we iets onhandigs deden bv. teveel bezoek, kregen we het direct en open te horen. Wij stellen dat op prijs en vertrouwen op de grote deskundigheid van het team van de Bregthoeve.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Hospice De Bregthoeve? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.