Waardering van Het Spectrum Hospice De Patio - Dordrecht op 5 november 2014

9.7
  • Kanker

Mijn vader is twee jaar terminaal ziek geweest. Hij had slokdarmkanker. Mijn vader was een taaie en heeft geprobeerd zo lang mogelijk een goed leven te hebben. Toen mijn moeder in juni overleed ging hij snel achteruit. Hij is zes weken later naar deze hospice gegaan waar hij een fijne kamer kreeg. Ook voor ons als familie was voldoende aandacht zeker gezien het feit wij zes weken eerder onze moeder waren verloren. Het enige nadeel vond ik dat toen mijn vader overleed er niemand was die de dood kon constateren (mijn vader overleed erg snel nadat hij gesedeerd was) waardoor wij even hebben moeten wachten op de dokter tot het zeker was. Verder een top instelling!! Ben blij dat ze mijn vader zijn laatste zeven dagen zo waardig hebben kunnen maken!

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Het Spectrum Hospice De Patio? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.