Hospice Ede De Olijftak - Ede

• 1 waardering
    9.7
  • 1 waardering
    8.8

Dit is het gemiddelde cijfer per jaar, en het totaal aantal waarderingen dat deze zorgaanbieder kreeg. Indien er een jaar ontbreekt, dan zijn er in dat jaar geen waarderingen geplaatst.

Hospice Ede De Olijftak is 8 keer gewaardeerd en heeft nog geen reacties geplaatst:
  • 9.0

Geplaatst op 3 september 2017

Wij hebben het ervaren als een warm nest . En tegelijkertijd een grote Familie . Onze moeder sprak vaak over dat zij thuis was . Dat maken voor ons zoveel goed . Wij konden haar rustig achterlaten .

• 8.5

Geplaatst op 27 juni 2017

De palliatieve en terminale zorg was bijzonder kort, maar zeer heftig. Desondanks ben ik de medewerkers en vrijwilligers dankbaar voor de laatste zorg aan mijn partner.De zorg was vriendelijk,...

Geplaatst op 19 september 2016

Aandacht, respect en liefdevolle zorg voor mensen in de laatste fase van hun leven en hun familie.

• 8.5

Geplaatst op 20 juni 2016

Hospice De Olijftak is met hele warme kleuren en meubels ingericht en alle kamers hebben uitzicht op de groene tuin. De medewerkers en vrijwilligers zijn erg zorgzaam en bieden een luisterend oor...

• 9.7

Geplaatst op 25 maart 2015

Heel goede en fijne zorg voor mijn man in zijn laatste weken voor zijn sterven.

Geplaatst op 11 december 2012

Ik kan mij geen betere en lieve verzorging wensen dan die mijn vrouw hier in haar laatste dagen kreeg!

Geplaatst op 22 juli 2010

Het was hier allemaal erg goed geregeld. De inrichting was verouderd, maar wellicht vinden de bewoners van het hospice dit gezien hun gemiddelde leeftijd prima en gezien hun situatie irrelevant.

• Geplaatst op 7 mei 2010

Mijn moeder heeft hier veertien dagen gelegen en ik kan niets anders zeggen dan petje af voor de verzorging. Om met mijn moeders eigen woorden te spreken: "Ik ben hier zo gelukkig, zo'n mooie kamer...