Waardering van Hospice Hoeksche Waard - Zuid-Beijerland op 13 november 2019

• Kanker

mijn goede lieve vriendin van de lagere school was plots ineens in de Hospice Zuid Beijerland , dat is effies schrikken, we hebben al maanden contact via social media en dat gaf ik dan door aan mijn zusje die dat niet heeft en belde haar vroegere schoolvriendin op voor hulp en een gesprek. ik ben na twee dagen haar gaan bezoeken en heb dat 3 maanden elke dag 2 maal per dag gedaan in de middag en avond en we zijn super lief mooi behandeld en zeker ook mij vriendin die vol lof en gerust haar laatste maanden doodziek heeft doorgebracht, en ze was met alles zo blij en gerust, ik heb samen met een vriendin dagelijks haar bezocht want het is nogal wat als je op je 50 ste afscheid moet nemen van je mooie leven, ik zeg als een warme deken en zeker voor mijn lieve vriendin die VOL lof en zorg over de verpleging en de vrijwilligers en het eten het huis en alles sprak niks is te veel het zijn allemaal schatten, ik mag niet klagen heeft ze zo vaak gezegd in 1 woord top zorg dankjewel

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Hospice Hoeksche Waard? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.