Waardering van Joods Hospice Immanuel - Amsterdam op 2 juni 2016

Mijn moeder heeft iets meer dan 1 jaar geleden, hier 2 weken gelegen. We werden met alles goed ingelicht. Super communicatie,  was 1ste contactpersoon,  en alles werd goed uitgelegd/overlegd. Ook waren we in haar laatste dagen met veel familie. We werden heel open en hartelijk ontvangen. Goed en lekker eten (ook werd er voor mijn moeder wat anders gemaakt,  als ze daar meer zin in had,  ook al at ze maar 5 hapjes). Goede en schone kamers. Ik kon zonder problemen blijven slapen. Ook graag een pluim voor de arts,  die zelfstandig medicatie is gaan halen bij de apotheek!  Super betrokken! Ook toen mijn moeder net overleden was,  werd ik extra goed begeleid (ik was toen 21 jr). Werd veel aan mij verteld en mocht veel meehelpen. En kreeg extra tijd voordat ze meeging. Echt een geweldig en goed hospice. Word met een 10 warme liefdevolle zorg, op maat gegeven.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Joods Hospice Immanuel? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.