Hospice De Mare

Hazenboslaan 38 2341 SC Oegstgeest
Er is 1 waardering

Waardering van Hospice De Mare - Oegstgeest op 6 januari 2017

Longkanker

Mijn man is enkele dagen voor Kerst 2015 opgenomen en is 5 januari overleden in het hospice. Mijn gevoel over het Sint Elisabeth Gasthuishof is een warm bad. Wat mij vooral opviel van alle medewerkers en vrijwilligers dat er geen moment van sleur was. Ook al moeten veel zaken voor hen routine zijn, ze toonden medegevoel en handelden daarnaar. Er is veel meer mogelijk dan in een ziekenhuis: bijvoorbeeld de hond op bezoek. Iedereen heeft ook een eigen, sfeervolle kamer. Mijn man en ik hadden het idee tot het eind thuis te blijven maar dat was niet meer mogelijk. Uiteindelijk ben ik heel blij dat het zo gegaan is. Mijn dank is groot.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Hospice De Mare? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.