Waardering van Sevagram, Hospice Martinus - Mechelen op 21 januari 2019

Het verblijf in de hospice is voor ons allen een bijzondere ervaring geworden , het was net als thuiskomen , de aandacht voor onze moeder en familie was oprecht en betrokken. De expertise ,aandacht en het vertrouwen rondom de zorg was in een woord geweldig , Zowel door de beroepskrachten en de vrijwilligers . Geen wens of vraag was teveel. Ook de betreffende huisarts was op een fijne manier betrokken. Moeder had een gevoel alsof ze de koningin was , en dat gaf haar de rust die ze nodig had. Deze zorg kan als voorbeeld dienen van hoe het zou moeten . Ik kan alleen maar complimenten maken aan alle medewerkers / vrijwilligers van deze Hospice.

Reactie van/namens Hospice Sevagram, Hospice Martinus - Mechelen

Hartelijk dank voor het schrijven van deze mooie waardering. Wij vinden het fijn om te lezen dat het verblijf in Hospice Martinus een bijzondere ervaring is geworden. Bedankt voor uw complimenten. Uw waardering is doorgegeven aan de directeur van Hospice Martinus.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Sevagram, Hospice Martinus? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.