Waardering van Sevagram, Hospice Martinus - Mechelen op 8 april 2019

• Darmkanker

In de korte tijd dat mijn zus in het Hospice verbleef werd het al snel duidelijk dat hier mensen werken die een speciale gaven hadden. Mijn zus, als gast, was absoluut, het middelpunt van zorg een aandacht, zonder haar privacy uit het oog te verliezen. Openheid naar zowel mijn zus als familie toe was een hoog goed. Mijn zus is na een week te hebben verbleven in  het Hospice overleden. De opvang van familie en vrienden van mijn zus na het overlijden getuigd van een hoog empathisch vermogen van het voltallige personeel, zowel professionals als vrijwilligers.

Reactie van/namens Hospice Sevagram, Hospice Martinus - Mechelen

geplaatst op 9 april 2019

Allereerst gecondoleerd met dit verlies en sterkte gewenst. Hartelijk dank voor het schrijven van deze mooie waardering. Uw waardering is doorgegeven aan de directeur van Hospice Martinus.

Bent u of werkt u voor Sevagram, Hospice Martinus? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.