Sevagram, Hospice Martinus

Hospice

Heerenhofweg 7 6281 AR Mechelen
Deze locatie is onderdeel van Sevagram

Waardering van Sevagram, Hospice Martinus - Mechelen op 7 december 2018

Longkanker

Voor mijn vrouw waren er geen vooruitzichten meer, en op dringend aanraden van de huisarts, werd mijn vrouw opgenomen in de Hospice Martinus in Mechelen. Bij aankomst werd zij er zeer goed en warm ontvangen, en er waren zelfs bloemetjes voor haar geplukt. In de vier weken dat ze daar heeft mogen verblijven, is zij zeer liefdevol en zorgzaam verzorgd geworden, door de vrijwilligers en het verzorgend personeel, en zeer zeker de arts die mijn vrouw behandelde niet te vergeten. Deze Hospice straalt warmte en geborgenheid uit, en weet dat ook zeer goed te geven. Ook voor mij als echtgenoot, was (en is) er altijd aandacht, en kon ik bij iedereen terecht met vragen, of voor een gesprek. Helaas is mijn vrouw in de vroege ochtend van zaterdag 24 november daar overleden. De nazorg voor mij als achterblijver is ook zeer goed, ik kan er nog altijd terecht met vragen, of voor een gesprek. Een uitstekende locatie.

Reactie van/namens Hospice Sevagram, Hospice Martinus - Mechelen

Allereerst gecondoleerd met het verlies van uw partner. Wij willen u hartelijk danken voor de genomen moeite bij het schrijven van deze mooie waardering. Uw waardering is doorgegeven aan de directeur van Hospice Martinus.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Sevagram, Hospice Martinus? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.