Waardering van Sint Annaklooster, Hospice De Regenboog - Eindhoven op 5 september 2019

• Hartfalen

Mijn vader was al erg ziek bij overbrengen naar het hospice. We werden heel persoonlijk ontvangen en met veel aandacht voor welbevinden van mijn vader, mijn dementerende moeder en broer en zussen. Er werd goede informatie verstrekt over het stervensproces zodat je bewuster werd van wat er gaande was bij mijn vader. Omdat het snel minder werd konden we blijven slapen. Na overlijden was er veel respect voor mijn vader. De geestelijk verzorgster die er was heeft toen voorgesteld een bijeenkomst te houden in de kamer met mijn overleden vader. Dat was heel intiem en bijzonder. Het personeel zorgde ook voor een mooie patchwork deken voor over mijn vader en andere attributen voor de ceremonie. Al met al een een waardevolle ervaring waar veel ruimte was voor eigen inbreng .

Reactie van/namens Hospice Sint Annaklooster, Hospice De Regenboog - Eindhoven

Bedankt voor uw reactie op Zorgkaart Nederland. Wij stellen dit zeer op prijs.
Wij zullen de desbetreffende locatie op de hoogte brengen van uw waardering.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Sint Annaklooster, Hospice De Regenboog? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.