Waardering van Zorggroep Apeldoorn en omstreken, Centrum voor palliatieve terminale zorg De Spreng - Beekbergen op 5 november 2017

9.3

Onze ervaring bij het hospice De Spreng is vanaf het eerste contact ontzettend echt, puur en professioneel geweest. Wij konden de zorg van mijn oom tijdelijk even ‘loslaten’ aan de medewerkers van De Spreng. Alle lof voor hun! De rust, ervaring en kunde heeft ervoor gezorgd dat wij op een hele warme wijze afscheid konden nemen van onze oom. De omgang was heel toegankelijk en huiselijk. Positief punt is dat alle medewerkers gewoon zichzelf zijn(dragen eigen kleren, dat maakt het heel erg benaderbaar). Ik zie een zelfstandig werkend team die heel erg vanuit de bedoeling werkt.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Zorggroep Apeldoorn en omstreken, Centrum voor palliatieve terminale zorg De Spreng? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.