Hospice

Ruitersmolenweg 5 7361 CC Beekbergen
Deze locatie is onderdeel van Zorggroep Apeldoorn en omstreken

Waardering van Zorggroep Apeldoorn en omstreken, Centrum voor palliatieve terminale zorg De Spreng - Beekbergen op 2 mei 2020

Zeer tevreden ben ik vanwege de enorme inzet van de medewerkers om de laatste fase van een leven zo goed mogelijk in te vullen. Ze hebben mijn respect voor de manier waarop ze dat doen. "Professioneel" en gedreven op een prettige, niet opdringerige manier. "Steunend", belasting wegnemend waar dat kan. "Flexibel" en met gevoel. Van mij krijgen ze dus een negen en een half. Als je bedenkt hoe kritisch dit proces is dan is dat een onmogelijk goed cijfer. "Dikke" complimenten aan alle medewerkers die ik in dit traject tegengekomen ben en een heel groot "dankjewel" in de waarste zin van de betekenis.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Zorggroep Apeldoorn en omstreken, Centrum voor palliatieve terminale zorg De Spreng? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.