Zorgstroom, Hospice Het Clarahofje

Hospice

's-Heer Hendrikskinderendijk 100 4461 EC Goes
Deze locatie is onderdeel van Zorgstroom

Waardering van Zorgstroom, Hospice Het Clarahofje - Goes op 9 september 2021

Mijn moeder heeft haar laatste 5 dagen in Hospice Het Clarahofje doorgebracht. De zorg was er helemaal op gericht om het haar zo comfortabel mogelijk te maken en dat deden ze met liefde. Als familie voelden wij ons erg welkom en ook voor ons werd gezorgd met eten en drinken, maar ook met gesprekjes en advies. Het bijzondere is dat zorgpersoneel samenwerkt met vrijwilligers en dat er elke dag 8 vrijwilligers aanwezig zijn. Zo is het ook echt laagdrempelig om hulp te vragen, er is altijd wel iemand die tijd voor je heeft. Het fijnste was dat ik de laatste nacht bij mijn moeder op de kamer heb kunnen slapen en dat mijn zoon van de logeerkamer gebruik kon maken. Zo konden we erbij zijn zijn toen ze overleed. Dit is een hele fijne en waardevolle herinnering voor ons geworden, waar ik vooral met liefde aan terugdenk.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Zorgstroom, Hospice Het Clarahofje? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.