Waardering van Zorgstroom, Hospice Het Clarahofje - Goes op 2 oktober 2018

Onze moeder is 11 weken in het hospice Het Clarahofje in Goes geweest.Ze heeft er een hele goede tijd gehad ondanks haar steeds zwakker wordende gezondheid.Wat een warme liefdevolle omgeving!Hartelijk, betrokken personeel en bevlogen vrijwilligers. Niets was teveel, nooit een negatieve opmerking gehoord.Onze moeder voelde zich er helemaal thuis. Ze mocht volledig zichzelf zijn. Ook was er respect voor haar geloofsovertuiging. Elke dag vertelde ze hoe dankbaar ze was dat ze hier mocht zijn.Professionele zorg op alle gebied, alles werd uit de kast gehaald om het haar zo comfortabel mogelijk te maken. De lijntjes waren kort, altijd mocht je bellen, rare vragen bestonden niet.Een van de kinderen werd 50 jaar en het personeel zorgde voor een mooi boeket.Een kleinkind trouwde en het bruidspaar kwam oma bezoeken.De kamer was versierd, de koffie stond klaar en oma mocht delen in de feestvreugde.Met kerst genoot ze van prachtig, door een koor gezongen kerstliederen en een heerlijk etentje, ze voelde zich zo verwend.We zijn enorm dankbaar dat onze lieve moeder zoveel zorg en liefde heeft ontvangen in haar laatste moeilijke levensfase.Diep respect voor de wijze waarop er zorg wordt verleend in Het Clarahofje!

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Zorgstroom, Hospice Het Clarahofje? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.