Zuyderland Zorgcentra - Hospice Mariaveld

Hospice

Jozefstraat 1 6114 EG Susteren
Deze locatie is onderdeel van Zuyderland Zorgcentra

Waardering van Zuyderland Zorgcentra - Hospice Mariaveld - Susteren op 3 februari 2021

Ondanks dat onze moeder er maar tweeëneenhalf week is geweest waren dit fijne weken voor haar. Met veel liefde werd ze er verzorgd en verwend. Van hand en voetmassage tot bubbelbad toe, niet is er teveel. Ze kon zelfs de kerkdienst bijwonen en ging dit niet dan kon het vanuit haar "zeer mooie ruime en met veel ligt" kamer op de tv mee kijken. Ze vond het er erg fijn en kwam er tot rust. Ze noemde het zelf een rust oord en we konden de woning leeg maken want hier ging ze niet meer weg. Jammer dat het zo kort was maar we kijken er met een fijn gevoel naar terug. Met veel respect hebben ze afscheid genomen van mam dit heeft een diepe indruk op ons gemaakt.

Reactie van/namens Hospice Zuyderland Zorgcentra - Hospice Mariaveld - Susteren

Goed om te horen dat voor uw moeder en u alles naar wens verlopen is.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Zuyderland Zorgcentra - Hospice Mariaveld? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.